To jest plakat patentowy przedstawiający projekt klasycznego Cadillaca, z patentem przyznanym 27 lutego 1951 pod numerem Des. 162,137 dla H.J. Earl. To dzieło sztuki uchwyca elegancką i opływową sylwetkę samochodu z dwóch perspektyw, ilustrując tym samym wybitną pracę projektową z okresu powojennego. Jest to projekt, który wpłynął na przemysł motoryzacyjny długo po jego wprowadzeniu.
Ilustracja, złożona 10 sierpnia 1949 roku, podkreśla przedni i boczny profil samochodu i odzwierciedla czas, kiedy estetyka samochodu była równie ważna jak jego funkcja. Ten rysunek patentowy to nie tylko dokumentacja techniczna, ale także artystyczne wyrażenie celebrujące kultową erę amerykańskiej kultury motoryzacyjnej. Czyni to z niego idealną dekorację ścienną dla każdego, kto ceni vintage'owe samochody i rolę, jaką odegrały w historii wzornictwa przemysłowego.
Stylowy plakat, który świetnie komponuje się z innymi motywami, tworząc modną ścianę pełną obrazów.
Plakat jest drukowany na papierze premium o gramaturze 230 gramów, posiadającym certyfikat FSC i odpornym na starzenie.
Rama nie jest dołączona, ale można zamówić ją dodatkowo.
Sku: