Otrzymałem uszkodzony lub niewłaściwy produkt- co mam zrobić?

Zawsze dokładnie sprawdzamy nasze produkty przed wysłaniem i pakujemy je w najlepszy możliwy sposób. Ponieważ prawie wszystkie wysyłane przez nas ramy/lustra zawierają prawdziwe szkło, niestety zdarza się, że produkt przychodzi uszkodzony. Zdarza się to w około 1-2% wszystkich paczek, i jest to coś, nad czym stale pracujemy, aby zapewnić naszym klientom niezawodną obsługę, ale również po to, by ograniczyć nasz wpływ na środowisko.

Wszystkie nasze ramy pakujemy w solidne kartony połączone z papierem kraftowym, a dla zabezpieczenia przed uderzeniami wszystkie ramy pakujemy w folię bąbelkową (niestety folia bąbelkowa jest najlepiej chroniącym materiałem, ale cały czas pracujemy nad ograniczeniem jej zużycia) aby transport do Ciebie był jak najbardziej bezpieczny.

Jeśli nie masz szczęścia i otrzymałeś uszkodzony lub niewłaściwy produkt, zawsze dokładamy wszelkich starań, aby szybko i sprawnie Ci pomóc i zminimalizować Twoje niedogodności. Wystarczy, że prześlesz nam zdjęcie uszkodzenia lub niewłaściwego produktu. Wyślij e-mail na adres info@bgastore.pl ze zdjęciem uszkodzenia, numerem zamówienia, danymi kontaktowymi i informacją o tym, co się stało, a my zadbamy o to, aby problem został rozwiązany tak szybko, jak to możliwe. 
Możesz również złożyć reklamację za pośrednictwem naszego czatu na żywo. Aby się z nami skontaktować, kliknij różowe pole czatu w prawym dolnym rogu.

Naszym najwyższym celem jest zawsze zadowolenie klienta. Jeśli popełnimy błąd (my lub firma kurierska), zawsze dołożymy wszelkich starań, abyś był usatysfakcjonowany. Aby zapoznać się z naszym pełnym regulaminem zakupu -kliknij tutaj-