Regulamin sprzedaży

Ważne jest, aby przed złożeniem zamówienia zapoznać się z naszym aktualnym regulaminem. Poniższe warunki regulują relacje między Tobą jako Klientem, a BGA Group AB (dalej zwane jako BGA), podczas dokonywania zakupów online na naszej stronie internetowej: 

Podsumowanie naszego regulaminu sprzedaży:

  • Na BGASTORE.PL dostarczamy wyłącznie na terenie Polski - sklepy innych krajów znajdują się na dole strony.
  • Aby dokonywać u nas zakupów, należy mieć ukończone 18 lat lub przed dokonaniem zakupu uzyskać zgodę opiekuna.
  • Dokonując zakupu zgadzasz się z naszą Polityką Prywatności dotyczącą przechowywania i przetwarzania danych osobowych.
  • Zamówienia są wiążące, a wszelkie próby oszustwa lub fałszywe zamówienia są zgłaszane policji.
  • Klient ma prawo do odstąpienia od zakupu w ciągu 90 dni od odebrania przesyłki. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient. Mamy prawo do odszkodowania za ewentualne obniżenie wartości produktu przed zwróceniem Klientowi jego pieniędzy w ciągu 14 dni po dokonaniu zwrotu.
  • Prawo do odstąpienia od umowy NIE obowiązuje przy zakupie produktów na wymiar.
  • Oferujemy różne opcje dostawy: dostawę do punktu odbioru, paczkomatów lub do domu. Aktualne koszty dostawy i więcej informacji znajdziesz poniżej.
  • W przypadku reklamacji uszkodzonych towarów zastępujemy je nowym równoważnym produktem lub zwracamy pieniądze. W przypadku reklamacji pokrywamy wszystkie koszty wysyłki.
  • Przestrzegamy przepisów wynikających z Kodeksu Cywilnego i udzielamy co najmniej 6-miesięcznej gwarancji na wszystkie produkty.
  • Nie ponosimy odpowiedzialności w przypadku, gdy produkty zostały wyprzedane, a także w przypadku ewentualnych błędów w pisowni. Ponadto, kolory prezentowane na zdjęciach mogą różnić się odcieniem w zależności od komputera.

 

Pełen regulamin sprzedaży:

Wysyłka i dostawa

Dostarczamy wyłącznie na terenie Polski

Opcje wysyłki

Aby uzyskać więcej informacji na temat wszystkich dostępnych metod wysyłki -kliknij tutaj-

Nieodebrane przesyłki

Klient ma obowiązek podać poprawny i ważny adres dostawy. Jeśli z jakiegoś powodu BGA otrzyma z powrotem nieodebraną paczkę, która została do nas zwrócona, zastrzegamy sobie prawo do pobrania opłaty* w celu pokrycia kosztów administracyjnych, wysyłki i wysyłki zwrotnej. *Wysokość opłaty zależy od wielkości paczki. W przypadku paczek o standardowych wymiarach do 78x108 cm koszt wynosi 99,95PLN, natomiast za przesyłki większe pobierana jest opłata w wysokości 219,95PLN

Przesyłka uszkodzona

Przy odbiorze towaru może się okazać, że został on uszkodzony podczas transportu. W takim przypadku należy natychmiast zgłosić szkodę dystrybutorowi, najlepiej w miejscu odbioru paczki. Jeśli uszkodzenie jest widoczne z zewnątrz, reklamację można złożyć już w momencie odbioru przesyłki.

Dowód zakupu/Potwierdzenie zamówienia

Potwierdzenie zamówienia otrzymane e-mailem po złożeniu zamówienia, jest traktowane jako dowód zakupu. Jeśli chcesz otrzymać potwierdzenie w formie papierowej, prosimy o wysłanie wiadomości na adres info@bgastore.pl, a my przygotujemy je dla Ciebie. Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia zamówienia w ciągu 30 minut, sprawdź poprawność swojego adresu e-mail i skontaktuj się z nami mailowo, a wyślemy potwierdzenie ponownie.

Zwrot/Prawo do odstąpienia od umowy

W BGA możesz zwrócić produkt w ciągu 90 dni od daty odbioru przesyłki. Możesz wybrać między wysłaniem produktów za pośrednictwem Schenker lub DHL. Nie musisz wcześniej zgłaszać, że chcesz dokonać zwrotu - wystarczy odesłać paczkę do nas.

Jeśli produkty zostały otwarte lub nie są w stanie nienaruszonym, zastrzegamy sobie prawo do obniżenia wartości zwrotu ze względu na ewentualną utratę wartości produktu.
Pamiętaj, aby starannie zapakować przesyłkę, w celu uniknięcia uszkodzeń podczas transportu. 
Produkty muszą być zwrócone w oryginalnym opakowaniu.
Gdy tylko otrzymamy zwrócone produkty, dokonamy zwrotu pieniędzy na podane przez Ciebie konto w ciągu 14 dni. 

Odeślij produkty:
Gdy odsyłasz do nas produkty, ponosisz koszty przesyłki, które nie podlegają zwrotowi. Zwracając produkt, dołącz do przesyłki list przewozowy, który otrzymałeś od nas w paczce i zaznacz, że chcesz dokonać zwrotu. Produkty można odesłać za pośrednictwem najbliższego punktu DHL lub Schenker . Pamiętaj, aby odpowiednio zapakować produkty, w celu uniknięcia ich uszkodzenia podczas transportu zwrotnego. Możesz również zakupić u nas etykietę zwrotną, którą prześlemy e-mailem lub listem, jeśli nie posiadasz drukarki.-Kliknij tutaj- aby zamówić etykietę zwrotną (dotyczy produktów o maksymalnych wymiarach 75x105 cm). Koszt zwrotu większych produktów dostarczanych do domu wynosi 149,95 PLN. W przypadku tych produktów należy skontaktować się z obsługą klienta pod adresem info@bgastore.pl.

Adres do zwrotu:
BGASTORE.PL
Utmarksvägen 2
802 91 Gävle

Jeśli produkty są nieotwarte, otrzymasz zwrot całej kwoty (włącznie z opłatą za przesyłkę, którą zapłaciłeś podczas składania zamówienia). Jeśli produkty są otwarte lub nie są w stanie nienaruszonym, zastrzegamy sobie prawo do obniżenia wartości zwrotu ze względu na ewentualną utratę wartości produktu.

Prawo do odstąpienia od umowy NIE obowiązuje w przypadku ram i passe-partout na wymiar
W przypadku zamówienia produktów specjalnie dostosowanych do potrzeb Klienta, takich jak ramy i passe-partout na wymiar, prawo do odstąpienia od umowy nie obowiązuje, ponieważ produkt został wykonany specjalnie dla Ciebie.

Reklamacje / Gwarancja

Jeśli po otwarciu paczki okaże się, że któryś z produktów jest uszkodzony, należy zgłosić do nas reklamację, a my w odpowiedni sposób zrekompensujemy Ci zaistniałą sytuację- uszkodzony towar wymienimy na nowy, równoważny produkt lub zwrócimy Ci pieniądze. Jako klient, nie ponosisz kosztów związanych z przesyłką w związku z reklamacją, ponieważ koszty przesyłki pokrywamy oczywiście my. W przypadku reklamacji skontaktuj się z nami pod adresem mailowym info@bgastore.pl, podaj w temacie wiadomości, że dotyczy ona reklamacji, a my pomożemy Ci zwrócić produkt w najlepszy sposób. 

Ustawa o prawach konsumenta / UOKiK daje Ci prawo do reklamacji produktu w ciągu 2 lat, pod warunkiem, że produkt był wadliwy w momencie dostawy. Nie czekaj jednak ze zgłoszeniem wady, zrób to od razu. W przypadku sporów, których nie jesteśmy w stanie rozwiązać wspólnie, zalecamy zwrócenie się do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Zawsze postępujemy zgodnie z jego zaleceniami.

Rozwiązywanie sporów

Jeżeli spór nie może zostać rozwiązany polubownie, jako klient zawsze masz możliwość zwrócenia się do UOKiK (Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów), o którym więcej informacji znajdziesz na stronie www.uokik.gov.pl. Skargi można również składać bezpośrednio online za pośrednictwem platformy Komisji Europejskiej, służącej do rozstrzygania sporów, którą można znaleźć pod następującym linkiem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Jeśli złożysz skargę za pośrednictwem tej platformy, Twoje zgłoszenie zostanie automatycznie przekazane odpowiedniemu krajowemu organowi do spraw rozstrzygania sporów. Następnie organ ten skontaktuje się z nami w celu podjęcia próby rozwiązania sporu bez konieczności angażowania sądu.

Gwarancje

BGA przestrzega przepisów wynikających z Kodeksu Cywilnego i udziela co najmniej 6-miesięcznej gwarancji na wszystkie produkty. W większości przypadków udzielamy takich samych gwarancji, jakie otrzymujemy od dostawców naszych towarów, tj. zazwyczaj 1 rok.

Niniejsza gwarancja nie obowiązuje w przypadku:
-Wypadku po otrzymaniu produktu
-Zaniedbania
-Nieprawidłowego użytkowania produktu
-Nieprzestrzegania instrukcji dotyczących pielęgnacji i serwisu.
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta zawsze możesz reklamować wady produkcyjne produktu do dwóch lat od daty zakupu.

Postanowienia ogólne

Nie ponosimy odpowiedzialności w przypadku, gdy produkty zostały wyprzedane, a także w przypadku ewentualnych błędów pisarskich/typograficznych. Ponadto, kolory prezentowane na zdjęciach mogą różnić się odcieniem w zależności od komputera.

Wszystkie towary pozostają własnością BGA do momentu uiszczenia pełnej zapłaty. Wszelkie próby oszustwa i fałszywe zamówienia są zgłaszane policji.

Odwzorowanie kolorów na ekranie komputera

Dokładamy wszelkich starań, aby jak najlepiej odwzorować kolory i obrazy na naszej stronie, ale nie możemy zagwarantować, że nasze produkty będą miały dokładnie taki sam kolor, jaki widzisz na swoim monitorze, ponieważ odcienie mogą wyglądać inaczej na różnych ekranach, i nie możemy ponosić odpowiedzialności za sposób, w Taki twój komputer odwzorowuje kolory.

Zamówienia

Zamówienia są wiążące. Zamówienia złożone w imieniu innej osoby bez jej zgody lub w inny sposób powodujący uszczerbek finansowy lub szkodę BGA, będą zgłaszane policji.

Ceny

Cena podana na stronie internetowej BGA w momencie zakupu jest ceną obowiązującą. Podane ceny są cenami jednostkowymi, zawierającymi podatek VAT, chyba że wskazano inaczej. Zastrzegamy sobie prawo do ewentualnych błędów w pisowni.

Ograniczenia wiekowe

Aby móc robić zakupy w BGA, musisz mieć ukończone 18 lat. Jeżeli osoba składająca zamówienie nie ma ukończonych 18 lat, przed zakupem należy uzyskać zgodę jej opiekuna.

Przechowywanie danych osobowych

Dokonując zakupu akceptujesz naszą politykę prywatności dotyczącą przechowywania danych osobowych, przetwarzania ich przez osoby trzecie itp. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności tutaj. 

 

Regulamin zakupów został ostatnio zaktualizowany 2024-05-03